U aktualnoj krizi koja nas je zadesila iznenada, bitno promijenila život i način rada, i za koju još ne možemo sasvim izvjesno reći koliko dugo će trajati prije nego što se vratimo onome što nam je prije bilo normalno, komunikacija i odnos prema zaposlenicima postali su još važniji. I mi u B2 Kapitalu, svjesni novih izazova i povećane razine nove vrste stresa kojom smo svi izloženi, dodatno smo pojačali brigu za naše zaposlenike brinući za njihovo fizičko, ali i mentalno zdravlje. Naš Odjel ljudskih potencijala uz punu podršku menadžmenta proveo je i još uvijek provodi brojne aktivnosti.
Rad od kuće koji je velikim dijelom obilježio proteklu godinu dana i izostanak uobičajene svakodnevne interakcije s kolegama na radnom mjestu nametnuo je pravovremeno informiranje djelatnika o svemu što se događa u kompaniji kao jedan od najvažnijih prioriteta. Prvi je, naravno, briga o zdravlju i sigurnosti zaposlenih. U B2 Kapitalu epidemiološke mjere su kontinuirano i dosljedno primjenjivane od prvoga dana pa je interna transmisija svedena na minimum, odnosno gotovo je i nije bilo, a zdravlje zaposlenika sačuvano zahvaljujući njihovom odgovornom ponašanju ne samo na radnom mjestu već i izvan njega.
Voditeljica Odjela ljudskih potencijala Ivana Lesjak jednom od ključnih aktivnosti njezina tima u 2020. godini smatra podršku kolegama u novoj i neizvjesnoj situaciji. Naime, anketa provedena među zaposlenicima B2 Kapitala pokazala je da im se kod rada od kuće sviđa kasnije buđenje i ušteda vremena koje su trošli na putovanje do ureda, ali je većina istaknula da im se bilo teško prilagoditi radu od doma. Nedostatak fiksnog radnog vremena, odlazak na spavanje i buđenje s poslom te poteškoće pri odvajanju poslovnog i privatnog života na mnoge su negativno utjecali, a nedostajao im je i razgovor te povezanost s kolegama.
Stoga je pokrenut HR Business Partnering projekt u kojem smo zaposlenicima pristupili na individualnoj razini, održavajući redovite virtualne sastanke sa svakim pojedincem tijekom kojih smo razgovarali o teškoćama i izazovima s kojima se suočavaju i mogućnostima da im pomognemo u njihovom prevladavanju. Velik broj naših djelatnika obraćao se kolegama iz Odjela ljudskih potencijala i tražio podršku u novonastaloj situaciji kako bi što uspješnije izvršavali svoje radne obveze.
Intenzivnija komunikacija i podrška na individualnoj razini omogućile su nam da i u ovakvim okolnostima zadržimo visoku razinu zadovoljstva zaposlenika. Pomažući zaposlenicima da se bolje osjećaju i poslovanje naše kompanije činimo uspješnijim. Zaposlenici su najvrijedniji dio naše kompanije i svaki je od njih zavrijedio da se kompanija o njemu brine i bude mu podrška osobito u izazovnim situacijama. Time smo se vodili u cijeloj 2020. godini, a nastavljamo i u ovoj godini.