Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora

Kako bi osigurali transparentnost u rješavanju eventualnih nejasnoća ili problema niže možete pronaći više informacija o načinu podnošenja pisanih prigovora.

Klijent može podnijeti prigovor putem:

•             pošte na adresu:

B2 Kapital  d.o.o.

Radnička cesta 41

10000 Zagreb

•             e-mail adrese centar@b2kapital.hr

•             faksa na broj 01/5605 5541

•             osobno u prostorijama društva

Prigovori koji se podnose u prostorijama društva, podnose se u dva primjerka, osobno, dolaskom u prostorije društva.

B2 Kapital d.o.o. očitovati će se u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Ako odgovor na zaprimljeni prigovor ne može biti dostavljen u roku od 15 dana, B2 Kapital d.o.o. obavijestit će klijenta o razlozima produženja roka za odgovor, te će se konačni odgovor dostaviti najkasnije u roku od 35 dana od dana zaprimanja prigovora.

Prigovor treba sadržavati:

•             Dva identifikacijska podatka klijenta – ime, prezime i OIB

•             Jasan, razumljiv i detaljan opis prigovora

U slučaju da prigovor ne sadrži identifikacijske podatke, od podnositelja prigovora zatražit će se njegova nadopuna, a sve radi sigurnosti podataka i sprječavanja mogućeg neovlaštenog otkrivanja istih.

Ako ste nezadovoljni odgovorom ili rješenjem na Vaš prigovor o istome možete obavijestiti Hrvatsku narodnu banku. Više informacija o načinu podnošenja pritužbe možete pronaći na službenim stranicama Hrvatske narodne banke (https://www.hnb.hr/o-nama/neprihodonosni-krediti) .

Za dodatna pitanja ili dodatne informacije, slobodno nas kontaktirajte.

B2 kapital

© Copyright 2019 B2 Kapital d.o.o. All rights reserved.