Kako bi osigurali transparentnost u rješavanju eventualnih nejasnoća ili problema niže možete pronaći više informacija o načinu podnošenja pisanih prigovora.
Klijent može podnijeti prigovor putem:
• pošte na adresu:
B2 Kapital d.o.o.
Radnička cesta 41
10000 Zagreb
• e-mail adrese centar@b2kapital.hr
• faksa na broj 01/5605 5541
• osobno u prostorijama društva
Prigovori koji se podnose u prostorijama društva, podnose se u dva primjerka, osobno, dolaskom u prostorije društva.
B2 Kapital d.o.o. očitovati će se u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Ako odgovor na zaprimljeni prigovor ne može biti dostavljen u roku od 15 dana, B2 Kapital d.o.o. obavijestit će klijenta o razlozima produženja roka za odgovor, te će se konačni odgovor dostaviti najkasnije u roku od 35 dana od dana zaprimanja prigovora.
Prigovor treba sadržavati:
• Dva identifikacijska podatka klijenta – ime, prezime i OIB
• Jasan, razumljiv i detaljan opis prigovora
U slučaju da prigovor ne sadrži identifikacijske podatke, od podnositelja prigovora zatražit će se njegova nadopuna, a sve radi sigurnosti podataka i sprječavanja mogućeg neovlaštenog otkrivanja istih.
Ako ste nezadovoljni odgovorom ili rješenjem na Vaš prigovor o istome možete obavijestiti Hrvatsku narodnu banku. Više informacija o načinu podnošenja pritužbe možete pronaći na službenim stranicama Hrvatske narodne banke (https://www.hnb.hr/o-nama/neprihodonosni-krediti) .
Za dodatna pitanja ili dodatne informacije, slobodno nas kontaktirajte.